busbusbus10 Kızlar doktor arada biraz yürü çok değil dedi 5 dk yürüyeyim dedim hava çok soğuk markete gidip geleyim dedim bacaklarım dondu hafif kasık ağrımbaşladı bebeğime bi zararı olmuşmudur bu soğuğun 😣
Oykuaygun busbusbus10 bişey olmaz canım o kadar da değil yani 😅 Ama kasık ağrısı bende de oldu bugün soğuktan olduğu hiç aklıma gelmemişti
mucizem15 Bende dün çook üşüdüm hemen kasıklarım ağrıdı çok korktum bisey mi oldu diye, sıcak su torbası koydum ayaklarımın altına geçti 1 saat sonra falan
busbusbus10 Oykuaygun ay şey diyorlar üşütünce enfeksiyon fln oluyor erken doğum riski fln olur diye korktum biraz ☺️