Merve6521 1haziran bende az önce öyle yaptım sipariş verdim renk veya beden seçilmiyordu canım artık ne renk gelirse 😊
1haziran Merve6521 bende küvet, kova ,maşrapa, yorgan, yastık aldım mama sandalyesi yoktu bende ama eşim diyo ki satın alırken not ekle yeri var oraya bedenini veya renk yaz dedi almak istersen dedi
NesssE 058elf alabilirsiniz. Yarın da marketten al seçeceğiyle bşeyler alacağım başka bi yerde olacağım
NesssE Blackk34 BİM’den almıştım baya iyiydi öyle olur sandım ama gerçekten kötüymüş on liralık değil mi demiştim. Paketinden bile açmadan on lira on liradır diyerek iade edeceğim 😅
babymam0304 biranneden1 ben bimden kacirmisdim bide cok erkendi diye almamisdim 2 3 ay once.. evim.kucuk koyacak yer yok diye bekletiyordum bide e bebekde fln da pahaliydi beklettim. Sonra denk gelimce şok da uyguna almış oldum Ama dert etmeyin aldığınızi gule gule kullanın. .aalesef herşeyi uyguna denk getiremioruz. Sağlık olsun