yaseminnn54 Hamileliğinde karnı soğuk olanlar var mıydı? Vücudumun heryeri sıcak fakat karnım soğuk normal mi? 🤔
PasaninAnnesi yaseminnn54 normal bebeğin suyundan dolayı sürekli yenileniyo her hamilenin karnı soğuk olur genelde
Tubitoo yaseminnn54 benimde genelde soğuk ama normal olduğunu okumuştum doktora ilk gidişimde soracam hep unutuyorum 🤦🏼♀️
yaseminnn54 PasaninAnnesi Normal olduğunu duymak çok iyi geldi teşekkür ederim sürekli havluyla geziyorum ısıtıcam diye 🤗
Arasinannesi Benimde hep soğuk demk ki tek ben değilmişim 🙂 annem her dokunduğunda üşütüyorsun karnını diyor diyorum ne alaka kapalı daha ne yapayım. Demek ki olması gereken birşeymiş🙂