Merhaba kızlar gecen gün hastane hakkında post açmıştım bugün randevum vardi ve gittim Ayşegül hanım doktorum ve gayet memnun kaldım 🌺 2 hafta sonra tekrar çağırdı beni doğum hakkında da normal ama epidural istediğimi söyledim öyle olacak bi aksilik çıkmazsa sizi de bilgilendirmek istedim küçük ama temiz bir hastane kesinlikle 👍