Kızlar linçlenmek istemiyorum ama yeni duyduğum birşeyin doğruluğunu teyit etmek adına bu postu açtım 😅
Bir yakınım bana eskiden şartların bu kadar iyi olmadığını, hamilelerin karnında ki bebeklerin küçükte olsa sol kasık tarafına eliyle bastırdıgında bebeğin kalp atışını/hızını hissettiklerini, bu sayede bebeğin sağlığını öğrendiklerini söyledi 🤔 Benden denememi istedi ne olacak cnm deniyim dediğim de cidden sağ tarafta hiç bir hareket yokken sol kasık üstünde çokk hızlı atan nabız hissettim bi an gözlerim doldu acaba gerçekten doğrumuymuş demeden edemedim 🙈
Bu arada henüz 9+0 haftalığız 🙊