ayazefeveannesiii bende Runa Özelçiye gittim . Daha önce istanbulda muayene oluyodum herseyimi bilsin diye anlatmaya basladim bütün ultrason kagitlsrim dosyamda kullandigim ilaclarda şunlar şunlar dedim.bana diyo ki kadın "Bana kullandigin ilaclardan bahsetmene gerek yok " diyo . Böyle bisey var mı ya ? Bu başından savmak demek , bu ilgisizlik demek. Hic aciklama yapmadi ultrason kagidi vermedi kac kilo oldgnu soylemedi . Sadece göbek cevresi 2 hafta geride dedi korkutarak söylüyor bide meger herkeste olabiliyormus . Nst çektirdi ve oda guzel cikti Allahtan .