Allah’ın izniyle 5 şubatta belden uyuşmalı olacak doğumum ilk doğumum genel anestezi ile olmuştu şimdi ise bebeğimi görmek istiyorum spinal olunca çekiştirmelerini, baskıları falan hissediyormuşuz doğru mu o yüzden biraz tedirgin oldum yaptıranlardan bilgi almak istedim