Bsmlh Klcrabia05 27 çıktı benım 2 hafta takıp ettım kendımı idrar vs temız çıktı hasta gibi okursan gel demıstı sonra Buda yaptık 2 hafta sonra 0.07 çıktı sukur korkmayın
Feyzaaa1 Klcrabia05 benim 9 çıkmıştı korkutmak istemem ama corona olmuştum 33 haftalıgım şuan tahmini 12 13 haftalıkken corona oldum canım. Test istemende fayda varr
Okyanusymn Klcrabia05 kuzum benım gebelıgın basından beri 25 26 ama bi sorunumda yok hasta degılım olucak gibi degılım idrar yollarım temız ama yuksek 🤷🏻♀️
Bsmlh Klcrabia05 korkmayın bence munurol iyi bir ilaç ki salgın ocağı ve devlet hastanesi tahlıllerı fark ediyor inanın sağlık ocağında bekledıgı için bazen olabılıyor
Klcrabia05 Feyzaaa1 öyle bir şüphe olsa doktor istemez mi testi yaptırmamı bana sadece idrar testi yaptır dedi
Feyzaaa1 Klcrabia05 bilmiyorum yani vucuttaki mikrop demek crp sonuçta bir sikayet in yoksa istememesi normal. Crp ile bakıyolardı covid testi yaygınlaşmadan önce
Hayalizlerim Klcrabia05 bende de öyle çıkmıştı idrarda yanma falan yoktu ama biraz kasık ağrım vardı 1 hafta ilaç kullandım sonra test yaptım geçmişti