34+4 günlüğüm ağda zamanım geliyor. 37 de çatı muayenem var. Özele ağda işini napsam bilemedim çatı muaynesini yakın yapıcam da yaaa kontrole gittiğimde doktorun bakması gerekirse çünkü artık her hafta gidiyorum bebek kanala inmiş diye?? 36 da yapsam ağdalı ya doğuma kadar tekrar çıkarsa of of nasıl yapıcam yaaa deneyimli anneler fikirlerinizi bekliyorum. Şuanda özel bölgem çekilmelik durumda