Ecem1818 Merhaba arkadaşlar 36. Haftalık hamileyim.2018 Mayıs doğumlu kızım var daha önce defalarca denememe rağmen tuvalet eğitimini red etti.ama gecen gün kendisi bezi atıp külot giymek istedi ve çişini tuvalete yapmaya başladı.bazı arkadaşlarım zamanın yanlış oldgunu söylüyor bu süreç nasıl ilerler beni çok zorlarımı 3. Gündeyiz şuan geri beze dönsemmi acaba . Bana kalsa yaza tekrar deneyecektim ama kendisi istemişken eşim devam edelim ben zaten hep yanındayım diyor
ssnnmmm Ecem1818 devam etmelisiniz bazı davranışları kazandırmak için kritik dönemler vardır çocuk hazırsa ertelemek ileride onun karakterini etkiler
[silindi] Ecem1818 canım kendisi hazır olduğunun belirtisini vermiş eşin de destek olursa devam et 3 yaşından sonra istesende öğretemezsin daha zorlanirsin
Esosun Ecem1818 bence geç bile 2 yaştan beri başlamalıydın devam et tamamen bezi bırakana kadar yazın pişik olur yazık kocaman çocuk olmuş o artık😊
zeyzeyyyy Ecem1818 Ecem1818 bu işler sabır işi tabii ki zor ama sabretmek gerekiyor. Hazır olduğunu göstermiş biraz dişinizi sıkın tuvaletini tuvalete yaptıkça sevdiği stickerlerden klozet kapağına yapıştıranilirsiniz. Kakasına beraber güle güle yapın. Bu dönemde çocuklar kendilerinden bir parça kaybettiklerini sanıp korkuyorlar çünkü👍
hakanebru_ Devam et canım bırakma sakın eşinde yanında olduğunu destekçin olduğunu belirtmiş zaten sonra çok zorlanırsın bebek olduktan sonra da
Ecem1818 hakanebru_ eşim destekçi herşeyiyle ilgileniyor tuvalet eğitiminede onun sayesinde başladık ikisi bezi çıkarıp annesi biz külod giycez diyerek geldiler
Htcklygt Kesinlikle devam etmelisiniz ,çocuğunuz istenen tepkiyi vermiş aslında size ,bence değerlendirin ,bakıyorsunuz olmuyor yine yazın tekrar dönersiniz ,ama bence şimdi öğrenecek gibi geldi kendi kendine tuvalete gitmesinden :)
Deletedmom10 Hazır kendi istemiş aynen devam bence sonra 9 takla atanlar var alıştırmak için. Başarısızda olsa Bi kaç günlük deneyim bile bilincine yerleşir bidahakine zor olmaz tekrar alıştırması.
Yeniden Ecem1818 çocuğunuz kendini hazır hissetmiş bence devam etmelisiniz. Daha sonra reddedebilir 🤷♀️ bu aşamada karar onun olmalı bemce. Sizin için zor olsada hatta ben direk gece gündüz tamamen çıkarmıştım.