Ogretmen_annee Haftaya kadar oksaparı karnımdan yapıyordum ama gerildi artık karnım zorlanıyorum . Kolundan yapan var mı acaba ?
merve0128 Ogretmen_annee 34+4 teyim ve en başından beri göbeğim ve kollarımdan yapıyorum göbeğim morarınca düzelene kadar eşim kollarımdan vuruyor bir gün bir kolumdan Birgün diğer kolumdan sıkıntı olmuyor yani canım
Ogretmen_annee merve0128 çok teşekkürler ilacın etkisi azalır mı acaba diye korkuyor insan 😔 tedirgin oluyoruz her şey de … sağlıcakla kucağımıza alalım yavrularımızı
merve0128 Ogretmen_annee korkma canım sıkıntı olmuyor 🌸 amin canım sağlıkla sağ salim alırız inşallah bebeklerimizi kucağımıza 🤲🤲🥰
Varol123 Ogretmen_annee yap canim sorun olmaz yani bir sure sonra koldada yer kalmayinca bacak ve gobekten oneriyolar zaten