34+4 selamlar bugün kontrolümüz vardı. Çok şükür iyiyiz. Bebişim bugün bize gülümsediiiii🥰🥰 Yicem onu yaaa. 33 haftamda bebek kanala girmişti. Bubyüzden erken doğum riskim var. Çiğer geliştirici iğne oldum geçen hafta. Sancı falan yok çok şükür şimdilik. 2 hafta sonra çatı muayenesi olucam. Bakalım ne dicek doktor amcamız. Corona olursam doğum zamanı beni devlete yönlendirirlermiş bu durum beni üzdü. İnşallah olmam kendi doktorum doğurur beni. Ha bu arada oğluşuummm 2523 grm olmuş teyzeleri🥰 Sizler nasılsınız ?, nasıl gidiyor,? bebişler nasılll? Kaçar grm oldu bebişlerinizz? Neler hissediyorsunuz hadi sohbet edelim ❤️🙏