Selam herkese, 25-26 haftalik hamileyim, dun usm kontrolunde rahim kisaligi 31mm deyildi, aslinda doktorum vaginal ölçmek istedide, been kendi korkumdan dolayi istemedim, bana progestran terkibli proluton depot 500mgr/2ml iyne kullanmami soyledi haftada 1, sadece 2hafta, yadaki biogest fitil olarakjergun 200 yada 250mg dir, hiç birini kullanmamişim, orqanizmam hassas, nasil tepki vereceyinide bilmiyorum, içerikleri hakkinda okuduca yan etkileri baya gozumu korkutdu, doktorum onlem amacli ilaç yazdi, cinsel elageni yasakladi tehlikeli ola bilirde, sadece ilaçi iyneni yaptirmak hem istiyorum onlem amaçli, hemde yok, umumen ilaç kullanmakdan kaçiyordum, 2-3ayligimda sadece gera200 fitil olarak kullandim, şukurler olsun o aylari rahat atlatdim, ama şimdi dunden beri düşunuyorum o ilaçi kullanlar bana bilgi verib melumatlandirirmisiniz, onceden herkese teshekkur ederim