Deletedmom_5 13+2 hamileyim ayaklarımı asla ısıtamıyorum 3 tane yün çorap 1 tane normal corap üstüne ev ayakkabısı var ama hala donuyo ayaklarım. Onun dışında tüm vücudum sıcak sizinde böyle oluyormu ya napsam bilemedim
060631 Deletedmom_5 🤔🤔🤔 Demir eksikliğiniz ne durumda? Ben çok üşüyen biriyim, çok soğuk bir yerde yaşıyorum, hamilelik başından beri ateşler içinde yanıyor ayaklarım, kaloriferi iki günde bir açıp kapatıyorum .
Melisa_eker Deletedmom_5 Benim ayaklarım buz gibi zaten çorabın içinde de aynı.Bir de son bir haftadır bacaklarım soğuyor ve iğne seklinde batıyor.Yarın randevum var soracağım hemen.🤭demir eksikliği olabilir diyorum ben.🙃
Deletedmom10 Deletedmom_5 iyi değil diye söylerler hep bende bilmiyorum tam nedenini benimkilerde buz gibi kansızlık diyorlar sıcak su torbası koyuyorum anca ısınıyor başka türlü olmuyor evde dolaşırken alttan tabanı daha kalın terlik giy bazıları çok ince asıl soğuğu tabandan çekiyor ayaklar.
Bittercikolataa Deletedmom_5 Benimde öyleydi. Pekmez tükeniyorum 2 kaşık cok faydasini gördüm canım deneyebilirsin😊
Tugcemre08 Valla az bi soğuk görsün bacaklarıma kadar buz kesiyor. 16+6 ayaklarım buz sana yazıyorum şuan😄
Zeynep12- Benimde 25+3 cok soğuk hiç ısınmıyor ama normaldede böyleydi benim ondan diye düşünüyordum hamileliğin etkisi var mı bilemiyorum
Merveyzc1661 Bende hamileligimin en basindan beri cok usuyorum 15. Haftam bitti 🤷🏻♀️ Hamilelikten sanirim
Deletedmom_5 Merveyzc1661 yalnız değilim sanırım dualar ediyorum bir an önce yaz gelsin ayaklarım ısınsın diye😄
Deletedmom_5 060631 hamileliğin başında sağlık ocağında kan tahlili yaptırmıştım o zaman normaldi şuan bilemiyorum belkide olabilir 🤷
060631 Deletedmom_5 Evet olabilir, bebek büyüdükçe kan ihtiyacı artıyor, benim de bir ara 5,5 oldu, epey düştü. Hemen takviye yaptılar, şükür düzeldi ve hala da doğum sonrası İçin devam etmemi istiyor doktor. Bi kontrol ettirin tekrar 🤲🏻🧿♥️
Deletedmom_5 Tugcemre08 zaten yazın hamile değilken soğuk fayanslar arıyodum basmak için ayak sıcaklığından uyuyamıyodum ama hiç kışın böyle olmamıstı😄🤷
Tugcemre08 Deletedmom_5 bende gidicem ama sabahları gün ağarmadan kalıp çikolita yemesem gidicem de 🙈 işte maalesef😄😄