Busevedat0120 canım bende gün içinde 2 defa iç çamaşırımın ıslandığını fark ettim ozmaan 38+5 tim . Sonra acilden giriş yaptırdım hemşire baktı eğerki suyun gelseydi bacaklarından akardı dedi böyle olmaz dedi. Ve sürekli gelir dedi. Gelip durmaz dedi. Boşuna 2 tane ebe alttan muayene etti. Ve kuru parmakla bakmak zorunda kaldı ıslaklığı hissetmek için canım çok yandı. Seninkide idrardır boşuna gitme parmaklamasınlar😅 Su olsa akar durmaz