mac Yorgunluk bende yeni yeni başladı😵 cinsiyet öğrenemedim? 2 li tarama testim düşük risk çıktı 🤗 evet 13 haftalık hamileler siz neler yasıyorsunuz??
Deletedmom71 mac cuma alacağız sonuçları bizde ama ense kalınlığı 1.1 mm çıktı normalmiş yani iyiymiş. Bakalım inşallah güzel sonuçlar alırız 🙂 kusma bitti ama bulantılarım hala oluyor.. 13+3 olduk. Tahminen kız dedi ama net değil 🙂
Mavi1 mac bizde 13 haftalığız 2’li taramamızı yaptık bi sıkıntı yok dedi ama kan sonucumu almadım daha pazartesi öğreneceğiz inşallah temizdir 😊 doktorumuz erkek dedi bakalım 😊🤰
Bebegimibeklerken__ Bulantı ve tiksinmelerim yavaş yavaş gidiyor. İkili test sonucum güzel çıktı ☺ Doktor arayışındayım 🙄 onun dışında iyiyim şükür
mac Bende İzmir’de Doğum yapcam bakalım nerde yapcam 😵😵 erkekse genelde 11 hafta 12 haftada oluyormuş kız saha geç öğrenılıyormus şükür benim bulantım olmadı ama yorgunluk ve uyku oluyor hatta çalışmama engel olacak kadar işimide bırakıyorum 😬😬 siz çalışıyormuşsunuz?
Mavi1 mac evet bende çalışan annelerdenim, yoğunluğumu akşam erkenden yatarak atlatmaya çalışıyorum 😊
Alvida Bizde 13+6 olduk mide bulantıları tiksinme geçti daha rahatım artık🤩 İkili tarama temiz çıktı,geçen 2 tüp kan aldılar sonuçları Ankara’ya gidecekmiş kontrol amaçlıymış 1 ay sonra öğrenicem bakalım🤔 Cinsiyeti hala öğrenemedik😓
Alvida Hamile olup 120 gün çalışınca belli bi para alıyomuşsun tam öğrenemedim ne kadar olduğunu ama bende dayanıcam bakalım son 2 ay kaldı 120yi doldurmama