pol34
Eminecik bana bugün happymomdan gelen bilginin resmini paylaşayım şeker taramasının nasıl yapıldığını anlatıyor. Haftaya ben de yaptıracağım. Konuyla ilgili çok fazla bilgi kirliliği var ama ben doktoruma güveniyorum. Takip ettiğim birçok doktor da yaptırmayı öneriyor. Yaptırmayıp bebeğimi ve kendimi riske atmak istemiyorum, çünkü bu testi yaptırmadan gebelik şekerim olduğunu anlayamam ve eğer gebelik şekerim varsa ona uygun bir diyet ya da insülin tedavisi alamazsam bebeğimi de kendimi de riske atmış olurum.

(https://imgyukle.com/i/H5p4F6)