Busracrt Dlkozrmk bende var demisti doktor 1 ay once bi ilac verdi kullandim gecen hafta tekrar cikti yine verdi cok asiri derece yok dedo ama . Bu dönemde çok olurmus
FatRam_1703 Dlkozrmk Bende de var enfeksiyon doktor hap verdi beş gün sabah akşam kullan dedi geçmezse tekrar bakalım dedi ilacın adı augmentin antibiyotik diye geçiyor sanırım
alininannesiiiii Dlkozrmk günde en az üç litre su iç eğer enfeksiyon çoksa doktor hap veririm benimde varr bi kerelik ilaç kullandım azalmış dedi ama tam olarak geçmemiş
Bsmlh Busracrt bende iki gündür afedersınız WC sonrası yine var gibi hissediyorum sonra az yanıyor geçiyor belirtimidir
Emelmorgul Bende hiç geçmedi ilk infeks daha sonra 2 kere klasid verdi 2 kere monurol içtim sürekli idrar kültürü verdim en son antibiyotik iğne yapıldı 5 gün sabah akşam
Merve3460 Ya bende de bugun yanma kasıkta agrı ve sürekli tuvalet ihtiyacı gibi şikayetler basladı biraz önce de wc de silinince pembe geldi yarın gidip test vercem enfeksiyon mudur
zeyzeyyyy Dlkozrmk olmadım da şuan vajinamda yanma var sürekli gebeyim de idrar yaparken bir şey yok ama onun dışında acıyor enfeksiyon olabilir mi
Merve3460 Dün gece kanama olunca doktor bana monurol diye ilaç verdi kızlar bebekte sıkıntı yok dedş ama smdi de ara ara kanama oluyo wc ye gittiğimde sizce neden ve ilaç nasıl kullanan var mı etkili mi