adalina0403 Merhaba anneler,pançonun kalıpları nasıl acaba yazlık alacağım bebeğim nisanın başında doğacak acaba 0-6 ay mı 6-12 mi almalıyım ? Bir de ayakkabı olarak 0-6 aylık bebeklere kaç numara almalıyım ?