kivirciginannesi Merhaba arkadaşlar, ben ikinci gebelik için 2 ay önce spirali çıkardım. 2 aydır denememize rağmen gebelik olmuyor. Bu durumu yaşayanınız varsa bilgi verebilir mi?
EceEgemen kivirciginannesi cnm bende ocak 2020de çıkartırdım şubatta da hemen hamile kaldım ama maalesef kürtaj oldum doktor demek ki rahim daha hazır değilmiş neticede oradan yabancı bir madde çıktı dedi ağustosta tekrar hamile kaldım kürtajdan sonra 4 ay olmadı. Çok şükür şuan 23 haftalık olduk umarım en kısa sürede olur sizinde 🙏
Aylin_dzgn kivirciginannesi bende cikarttirdikdan sonra 4 ayımda hamile kaldım korkmayın Rabbimin izniyle hiç bir problem yokdur
Feride-42 kivirciginannesi spiral bir yıla yakın koruyabiliyor. 2 tane yakınım 1 yıl sonra hamile kaldılar. Ben 5.5 yıldır spiralle konurunuyordum. Çıkarttıktan 1 ay sonra hamile kaldım 🙈
Eslem2021 Ben cikardiktan 3 ay sonra hamile kaldim ama biraz uzayabilirmis endiselenmeyin hemen kalanda var 1 yil surende ins en kisa zamanda olur stres yapmayin
kivirciginannesi EceEgemen ay canım benim. İnşallah ya. Hayırlı uğurlu olsun bebeğin. Sağlıkla kavuş inşallah
badehandeyldz kivirciginannesi ben çıkarttığım ay kalmıştım 3 ay kalmam diye düşünerek çıkartmıştım sabır canım onunda zamanı var mutlaka
Feride-42 kivirciginannesi Rabbim ne derse o olur canım bak hemen hamile kaldım ama 38 haftalıkken karnımda öldü malesef. Nasibimizde yokmuş yavrum. Hemen hamile kaldım 9 ay emek çektim ama olmadı. Allah tan hayırlısını dileyin
kivirciginannesi Feride-42 başın saolsun😞 Allah rahmet eylesin. Yaranı deştim galiba. Hakkını helal et