Merhabalarrrr nasılsıniz ben deli gibi heyecanlıyım bu gun bazi sebeplerden doktora gitmek zorunda kaldık em son ikili testte gitmiştik doktor erkeğe benziyor demişti ama bu gun yüzde 90 kız dedi kafayı yedik sevinçten ama pazartesi tekrar çağırdı kesinlestirmek için sizlerinde yorumunu merak ettimmm
[url=https://hizliresim.com/JAynbJ][img]
[url=https://hizliresim.com/3fvBkS][img]