Esraa11 Yarın doktor kontrolümüz var ayaklarım gitmiyor bu zamana kadar herşey yolunda 10 haftalığım sürekli rüya görüyorum bir şey olacak mı diye bulantı hapı kullanıyorum bunun bilincindeyim niye midem bulanmadı bir şey mi oldu diyorum sürekli göğüslerimi kontrol ediyorum falan of of ne olacak bu halim
bus12345 Esraa11 ben de 8+2 yim ve yazdıklarınızın hepsini birebir yaptıyorum sürekli endişe içindeyim böyle gitmesi çok zor gerçekten ben de ilaç kullanıyorum mide bulantısı için midem ara ara bulanıyor ama aralarda panik olmaya devam ne zaman geçer hiçbir fikrim yok ama dua edelim birbirimize işimizi ferah tutalım ki bebek de etkilenmesin 🤲🏻
Nymphadoraa Benim de yarın kontrolüm var 22. Haftaya girdim her gidişimde çok stres oluyorum tansiyonum falan çıkıyor. Ama benim 12 haftalık bir kaybım var onun etkisinden kurtulamıyorum maalesef. Her şeye rağmen pozitif düşünmek lazım elden geldiği kadar. Bebeğin hareketleri iyice hissedilir hale gelince daha iyi olurum diye düşünüyorum Allah yardımcımız olsun 😐
Esosun Nymphadoraa benim de 19 haftalık bi kaybım var şuan 24 haftalığız yatıyoruz hiç kalkmıyoruz yerimizden serklaj oldum bir de. 28. Haftaya gelince bi oh çekecem vallahi sürekli endişe korku depresyona gircem diye korkuyorum çok zor seni çok iyi anlıyorum.
annepanda Nymphadoraa benimde 11.haftada bir kayibim vardi. Beyin gelisimi yoktu. 2.gebeligimde 10.haftada beyin gelisimi belli olacakti. O zaman kadar nasil geldim hic bilmiyorum. Ayni seyleri duyacakmisim gibi gittim hep. Simdi hareket ediyor cok sukur gitmesekte farkedebiliyoruz..
Mumsyyy Bende oyleydim doktorun kapisinda beklerken bacaklarim titrerdi ne dicek doktor acaba diye, 35 haftalik olduk biraz azaldi tabi o stres ama yine de heyecanlaniyorum, hareketlerini hissetmeye basladiginda gecer insallah