Sevgiliilknur 10 haftalıkken Dr a agrı batma ve sancı şikayetleriyle gttım.. Dr bebeğin eşinin asagıda oldugunu düşük riski oldugunu soyledı. Kanamam olmadı hic. Cok endişeliyim bebeğe bısey oldumu endısesı var. Yasayan duzelen sonucunu lutfen paylasabılırmı? 🙏😔
Ozge0634 Sevgiliilknur ağır iş falan yapma gerekli olmadıkça dinlen benimde aşığadaydı eşi 20. Haftadan sonra yukarı çıktı merak etme çıkar seninde
ADamla Sevgiliilknur benim de aşağıdaydı ve çok kanamam oldu. Ama çok şükür sonradan yukarı çıktı. 31. Haftalıj olduk her şey yolunda o yüzden çok kafaya takmayın. Rahim büyüdükçe yukarı çıkıyor genelde. Sadece ağır kaldırmayın, dikkat edin. Uzun yürüyüşler falan yapmayın. Dikkat etmek önemli.
Ydgrshn Sevgiliilknur benim de assagida cuma gunu kontrolum var 17 haftalik olcam insallah biraz cikmistir doktorum cikabilecegini soylemisti birde benimkisi rahimin agzini kapatiyormus cikmazsa sezeryan olmak zorunda kalcam cok korkuyorum normal cok istiyorum
Aysem41 Sevgiliilknur 13. Haftamda benimde oyleydi canım ağar kaldırma bol bol dinlenmeye bak. Sukur benim kanamam olmadı ve yukarıya cıktı şuan 29 haftalıgız 🤗 seninkide Allahın izniyle yukarı çıkar stres yapma kendine 🤗
Nehirimmm06 Sevgiliilknur benimde bugün aşagıda gördü doktor ama yukarı çıkar inşallah dedi ilaçlarımı içiyorum dua ediyorum 12 haftalığım
Sevgiliilknur Tesekkur ederim yorum yapan herkese. 🙏🌺🌺🌺Rabbım saglıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. 🌺🌺🌺