Minaliy Bende yaşadım 15 gün yattım hastanede ve yatisimin yapıldığı gün iğne yapılıp sonra kürtaj oldum iğne sonrası çok az kanama oldu sonra kesildi ara sıra sol tarafta kasık ağrım oldu ama doktorum normal dedi çünkü bebek sol tüpte olduğu için ağrı normal dedi ama asla kanama yaşamadım sonra ikinci doz iğne yapıldı ve betam istenilen gibi düşünce taburcu oldum ve taburcu olduğum gün kanamam oldu doktorumu aradım normal korkma düşük yapıyorsun dedi ve bunu adet kanaması olarak görüyoruz dedi 1 hafta sonra betama bakıldı ve düşmüştü 2 hafta daha beta baktırdım sıfır görene kadar sonrası zaten bir takım testler yapıldı rahim filmi felan