Birgul92hso8 Hanımlar burda biraz post okudum da çatı muayenesinden korkanlar var 😕 çatı muayenesi ne ki nasıl olur benimde cuma günü çünkü korkmalı miyim 🤦♀️
Ketenn Birgul92hso8 kesinlikle korkma canım kendini rahat bırak derin nefes al hiç acımıycak doktor normal doğum için müsait misin diye bakıcak çok kısa sürüyor zaten jel sürüyor hissetmiyosun.
[silindi] Birgul92hso8 35 haftalıkken oldum 20 sn anca sürüyor normal doğum için çatı uygun mu diye bakıyorlar korkacak bir şey yok canım 🤭🤭
Mehtapakgl Birgul92hso8 ben daha 2 saat önce oldum. Burda yazılanlara bakılınca bence korktum açıkçası. Ama dayanılmayacak gibi değil 10 saniye falan sürdü. Çatala çıkıyorsun. Doktorum eldiven taktı jel sürdü. Elini içeriye ittirdi 4 parmağı falan girdi böyle biraz yanıyor hafif makatı zorluyor. Ama dediğim gibi saniyelik. Korkma. Çatım dar çıktı. Bebeğim 3 kilo olursa nornal doğum yapamazmışım i. İsabet oldu bende istemiyordum.
Birgul92hso8 Ortmenanne16 ya bu kadar mı ama burda abarta abarta anlatanlar var korktum birden saol teselli ederim❤
Birgul92hso8 Mehtapakgl rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşllah benimki de cuma günü peki yanlış değilsem bu çatı muayenesinden sonra dolma bir hafta kalıyormuş Doğru değil mi
Mehtapakgl Birgul92hso8 çok teşekkür ederim canım. Canım bugün doktor şöyle bişi dedi. Çatı mua, ilişki, hareket, yürüyüş bunlar hep doğumu tetikler dedi. Ama hepsini bir söyledi. Çatı mua. İçin ayrı bir parantez açmadı. Bakalım nasıl olacak.
Birgul92hso8 Mehtapakgl rabbim hakkında hayırlısını nasip.etsin inşallah sağlıkla al kucağına minnoş minnoş etmelerini yanaklarını sev inşallah sen hiç korkma inşallah her şey yolunda gider dularaim seninle ❤
Burciin19 Birgul92hso8 kendini kasmaman lazım bacaklarını rahat bırakman lazım içinden beşe kadar say zaten çok kısa sürüyor ben iki kere oldum 🙃