Kbra_1992 emin ol doktorların bana dediğiyle fikir veriyorum.Lohusalıkta sorun yaşamak istemiyorsan düzenli kullanmalısın.şu an stres yaşıyorsun ilaç daha az etkiliyor diyorlar.Nette de bir sürü yazı var stres erken doğuma bile neden oluyor diye.doktorunuz size bebege zararı yok dediyse burda uzman olmayanlardan fikir almanız saçma değil mi?önemli mesele bu alanında uzman olan doktordan daha mı iyi bilcekler.kulaktan dolma bilgilerle ben sana desem kullanma daha kötü olsan daha mı iyi içine sinmediyse başka doktora danış bitkisel bana iyi gelir sana gelmeyebilir .sonuçta doktor durumuna göre karar veriyor o zaman kimse doktora gitmez herkes herkesin kullandıgı ilacı kullanır