Sonunda biz de cinsiyetimizi öğrendik 😍 18+4 gündeyiz yaklaşık 3 haftadır cinsiyet öğrenme peşinde koşuyoruz ama bebişimiz bir türlü kendini göstermiyordu ya da doktorumuz göremiyordu bilmiyorum 🤷♀️ bugün özele gittik ve doktor oğlumuz olacağını söyledi 😍😍