Merablar birşey söyliyimmi sakın gitmeyin derim biz kontrol amaçlı ilk olarak şengüle gittik ve bana sol yumurtalığın çatlamıyor tedavi görceksin dedi tabi bizde ilk o doktora gidince devam edelim dedik neyse 3 ay gittik 3 ay boyunca yumurtalığın gelişmediğini söyledi ilaçlar verdi yok adet günü başla yok şunu şöyle iç derken bi faydası olmadı sonra çatlatma iğnesi yapalım birde bunu deneyelim dedi yaptı bi faydası olmadı eşimden tahliller istedi onunda temiz çıktı bu sefer de aşılama olcaksın dedi neyse gittik gene iğne ve ilaç verdi bana bunu kullan gel dedi nedense o ilaçları almadım kullanmadım iğneyide yaptırmadım meğersem o gün gittiğimiz gün ben 6 haftalık hamileymişim vede alttan baktı ne keseyi gördü nede bebeği Allahtan o ilaçı iğneyi alıpta kullanmamışım sonra doktora yazdım size geldiğim gün ben hamileymişim bilemediniz faaln dedim kalktı beni suçladı azarladı sonra engelledi bende gerekn heryere şikayetleri yaptım