Buketkucuk gaamzee ben ilk aylarımda Muzaffer Temur’a gidiyordum çok memnundum çok ilgili bir doktor ama bazı sebeplerden ötürü şehir hastanesine geçtim
beyza-guven gaamzee ben kemal beye gidiyorum p tesi günü allahin izniyle dogumum var 3200 sezeryan 2600 normal dogim epidural 600 lira fark
Edaaydin gaamzee benim görümcem orda doğum yaptı lanet okuyo nefret etti epiduraldi herşeyi hisetmiş bide hep ters davranmışlar uygun fiyatı diye öyle yapıyolar heralde bikaç arkadaşımda söylemişti
Ebru_16 Doruk yıldırım embiye Yılmaz’a gidiyorum ancak Şuan kendisi muayenehane açtı oraya devam edicez çok memnunum doktorumdan ilgili her sorduğuma cevap alabiliyorum ☺️
Bmom Ebru_16 merhaba canım ben hastaneyle görüştüm doktorunuz fiyat veriyor biz vermiyoruz dedi doğum için siz konuştunuz mu acaba
Ayssmom Bende doruğa gidiyorum Kemal beye memnunum tatlı iyi bir adam risksiz gebeliğin varsa tavsiye ederim
Ebru_16 Bmom Yok canım daha konuşmadık ilk konuştuğumuzda bize öyle demişti bende onu sana söyledim 🙈Pazartesi kontrolümüz var o zaman öğrenip sana Bilgi veririm
Ebru_16 Bmom canım iyi akşamlar bugün kontrolümüz vardı gittik Doğum fiyatı olarak 3250 dedi doktorumuz sezeryam ve normal ikisi de aynı