simaymasalim Daha tam olarak hazir değil ama sabırsızlanıyorum nasıl olacak diye süsleyip duruyorum cibinligimiz falan da asilacak daha insallah 😍
Kyhan simaymasalim çok harika olmuş rabbim hayırla doldursun kucağını inşallah hayırli evlat nasip etsin herkese inşallah bizede 10+4
simaymasalim yorumlarda bi maşallah alabiliriz teyzeleri detayları kaydırarak görebilirsiniz 🥰 28+1den selamlar💓
asyahumam simaymasalim merhaba anne Bebek bakım çantanız çok tatlı markası nerden aldınız acaba fiyat nedir 😊
elcindefne simaymasalim çok güzel olmuş güzel günlerde kullanın. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ☺️
civcivimm_ Cok guzel canim sağlıcakla doğar insallah kiz bebek urunleri çok guzel oluyor . 🤗 benimde oglum olcak boyle cicili şeyleri yok 😂
simaymasalim civcivimm_ erkek olunca biraz zor oluyor ama onlarada cok tatlis şeyler var ya bazen denk geliyor 🥰
simaymasalim Kyhan amin inşallah sağlıcakla kavusursunuz sizde miniginize cinsiyet olarak hissediyor musunuz birsey 🙂🥰
Ebrar3435 simaymasalim oncelikle maşallah Allah size bağışlasın sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah..🙏🌸kaç haftalıkda cinsiyeti öğrendiniz ?
simaymasalim asyahumam Konya’da yaşıyorum burada Elif bebe diye bir mağazadan aldım kendi markaları sanırsam kullanımına bakarak aldım 150₺ 🤗🙂