ArzuDnmz başlığı görünce bi ahhhh Çek'tim valla minicik kuzumada öyle dediler 3 hafta geri dediler sonra ilerlemiyor 37. Haftadan sonra doğum yapman gerek dediler 37. Haftaya girdiğim gün suni sancı verdiler ve doğum yaptım gel gelelim Rabbime şükürler olsun bebişimde hiç bir şey yok yani korkulacak bi şey de yok. Hangi çocuk doktoruna götürdüysem kadın doğumdun demiştir onu sana bi sıkıntı yok doğuktan sonra normal gelişiyor dediler zaten 37 de dogurtmalarının sebebide oymuş anne karnında gelişmediği için dünyaya gelince gelişir diyeymiş kaç haftalıksın su an Can'ım