Az önce kontrolden çıktım. Doktor inanılmaz kötüydü. Beddua etmek istemiyorum.Tansiyonum yüksek çıktı doktor bi yatış yap istersen dedi sonra döndü bi evde ölç dedi bende kötü hissetmiyorum şuan dedim tamam o zaman imza at yatış yapmak istemiyorum diye dedi bende önemli bir durum değil o zaman dimi dedim iyi görünüyorsun dedi 3 kere ölçtü . Meğer 150-90 çıkıyormuş aynı çıkmış üçünde de imza attırdı ondan sonra söyledi bana. çıkarken de sordum ne olursa anlarım hani ben bişe hissetmiyorum tansiyonum yüksek çıkıyor ya adam da döndü bebek karnında aniden ölebilir suyun gelirse kanaman olursa acilden giriş yap dedi bu kapıdan çıkınca ben seni unuturum akrabam değilsin bebek senin bebeğin hayat senin hayatın dedi dalga geçer gibi. Önce imzamı aldı çok önemli değil evine gidebilirsin dedi imzadan sonra bebeğin karnında aniden ölebilir dedi kanaman yada suyun gelirse acilden giriş yaparsın dedi. İnanamadım. Hala inanamıyorum, insan muamelesi yapmıyorlar resmen. Özele gidicem bundan sonra. Şehir hastanesi iyidir dedim pişman oldum. Sinirden karışık yazdım sanırım ama umarım anlatabilmişimdir. O doktoru asla önermiyorum, asla gitmeyin..