Abc-123 Merhaba anneler banada 12/6 da devlet hastanesi erkek dedi ve fotosunu çekip verdi.15 haftalık olduğunda özel hastane %99 kız dedi kafam çok karıştı.tabiki sağlıklı gelmesi çok önemli ama birbirinden tezat iki cevap
Byby99 Abc-123 bana özel hastane de 12 ve 16. Haftada doktorum yüzde 90 kız dedi 17. Hafta da devlette ki doktorum erkek dedi detaylıyı bekliyorum bakalım
Sermec27 Abc-123 bana da 13 te kızı andırıyor ama değişebilir dedi özel hastahane 16+5 im 2 güne randevum var 17 haftayı bekliyorum 🥰
Abc-123 arzuublm çokmu erken yahmin ediliyor acaba.bakalım yarın randevum var devlet hastanesinde bu sefer ne diyecek 😄
mmek_2014 Bana da 14 de kız denmişti sonra 17.haftada başka bir hastaneye gittim yüzde yüz erkek dedi ve hiç degişmedi. Şu an 1 aylık oglum 🥰 böyle hatalar oluyor maalesef
arzuublm Abc-123 bilmiyorum aklım çok karıştı benim beni gören kız diyor ama hissettigim erkek :)) 16 haftayı beklicem
Abc-123 arzuublm bende hep erkek hissediyorum.rabbim sağlıklı eli ayağı düzgün versinde erkek kız farketmez diyelim
Abc-123 Byby99 oranlarıda yüksek söylüyorlar birde orda dahada karışıyorsun yarını iple çekiyorum valla