Merhaba güzel anneler, 18 haftalığız karnımın üst tarafında bi kütleme oluyor ve karnımın içi titriyor acaba yavaş yavaş hareketlerini mi hissediyorum ? Bağırsak hareketleri mi acaba diyorum ama göbeğimin üstü olamaz gibime geldi acaba minik kızım tekme mi atıyor 🥰