sntn benimde 32.haftamda kontrolüm var o zaman kalan ufak eksikleride halledip yıkayıp ütüye falan başlayacam ahnı durumdayız bende daha hiçbir şey yapmadım aslında içim içimi yiyor yapmak için bir an önce ama bir yanımda aceleci olma biraz daha zaman geçsin en azından onlarla uğraşınca hafta ilerler 😅