34melek34 Lütfen yardım edin dişim çok ağrıyor dün akşamdan beri gece yatamadım yemek bile yiyemiyorum
mayis13 34melek34 doktorum bana karanfil yağı önerdi aktardan al canım tadı iğrenç olsada dakikasında kesiyor
Cemrenin_annesi80 34melek34 benimde 2 gün önce cok agrıodu diş hastanesıne gıttım ilaç verdi çok şükür geçdi bence hastaneye git
Huriyeolgn 34melek34 acile dahi gıdebılırsın b kategorısı antıbıyotık ve parol yada mınoset verıyorlar ben 34 haftadayım ancak ılacla gecırebıldım cekımde yaptıramıyorum
Hanife_ikranuR 34melek34 ah canım.benim ben ne çektim o diş ağrısından yapmadığım kalmadı 21 haftaligiz diş tedavisine başladık doktorun izniyle 6. Aya kadar bitmesi lazım hamilelikte normal dedi ama dişleri 2 kere günde fırçala tuzlu suyla gargara yap bide tedavini geciktirmeden git
Arwenx 34melek34. Apse varsa yapcak hiç bişeyiniz yok doktora gıdıp hemen ilaç başlamalısınız bekledikçe çok daha kötu oluyo malesef. Kendınıze boşuna ezıyet etmeyın. Sizi çok iyi anlıyorum o agrıyı yaşayan bilir
Mucizemmm67 Cemrenin_annesi80 geçmiş olsun kaç haftalıksıNz Ben henüz 12 Yımmmm dşım çürük ve delik cekim yapabılırmıyım ???
Cemrenin_annesi80 Mucizemmm67 33+1 hatta çok kötü olmuş dişin enfeksiyon var dedi ama yapcak bişey yok dedı ilaç yazdı 4 aylıkken gıttıgımdede bişey yapmamişdi ılac vermişdi inan çekerlermi bilmiorum sen bi git hamile oldugunu belırt kaç aylık oldugunu soruo ona göre hareket edıyor
Mucizemmm67 Cemrenin_annesi80 hııı anladım canım yınede teşekkür ediyorum sağlıkla sıhhatle yavruna kavsrsn ınş 🙏🤰🤱
Arwenx 34melek34 evet bn 21 haftada 20lik dişimi 26 haftadada başka bir dişimi çektirdim artık dayanamıyodum mecbur çektrdim tamamen hamilelikten oluşan bişi oldu ikisindede antibiyotık ve minoset kullandım doktorumun izniyle tabi. Sende biran önce git cnm apse bebege zararlıymış diye biliyorum bn
Busrakrca Canım ilk hamileligimde gttim ölüyordum resmen agrısından ilk 3 ay ve son 3 ay çekemeyiz dediler ama doktorumun kontrolü altında antibiyotik vermişti dişci onu kullanmştm bekleme git hastaneye çok zor Allah şifa versin
Ceren25 Busrakrca 35 haftalığim doktorum antibiyotiğede izin verdi çekilmesinede 🤷♀️ bi sorun teşkil etmefiğini söyledi 😶
34melek34 Arwenx gitim hiç bişey yapmadılar bi ağrı kesici verdiler bügün doktorumdan izin kağıdı alacam bidaha gidecem
Ceren25 34melek34 evet canm bendende izin kağıdı istedi doktorum yazdı ve hicbir sorun olmuycağını söyledi ama benim diş çürük ve cekilmesi lazım ama ben çok korkuyorum 😖