Kızlar merhaba daha önce 8+2 de bi lekelenmem olmuştu doktora gitmiştim herhangi bir sorun yoktu progestan vermişti suan 10+4 teyim cok minicik bi lekelenme oldu ama lekelenmeden önce özel bölge ağdaya gitmiştim acaba ondan mı olmuştur böyle olan varmı aranızda ?