Kızlar merhaba böyle grip yada soğuk alginlgi gibi burnum akıyor ve hapsuruyorum korona demeyin çünkü evden cikmam. E biliyorsunuz hamileyiz ve ilaç almak yasak grip için bitki çayları da hamilelikte zararlı diyorlar ne içip de ilerlemesine engel olabilirim kötü olmadan fikirlerinizi bekliyorum