Kocafksbl Bizde 40+5 olduk ne suyumuz geldi nede nişanimiz 🤦🏻♀️ yarin suniyle doğum başlatılacak, açilma olmazsa sezeryana döneceğiz,cokca dualariniza talibiz 💞