minikkelebegimmm Kizlar suanlik sigortamiz yok izmirde devlet veya ozel hastaneye gitsem muane ucretleri ne kadr biliyomusunuz
dilarasrbst minikkelebegimmm Canım bizimde sigortamiz yok devlette 40 lira muayene ucreti vermistim sonra testler cok para tutar analık diye bir sey var onu yapalim dedi doktorum ve 9 ay para vermeyecegim.. Bursada yasiyorum ben ama bi sor bakalim devlet hastanesinee
Sonay minikkelebegimmm cnm ben ilk evlendiğimde eşim çalışmıyordu Analık sigortada mı ne vardı ondan faydalanıyordum. Yada 5 tl ödüyordum devlet hastanesinde bundan 3 sene önce suan nasıl bilmiyorum özelde alıyolar seni ama 500 tl gözden çıkarman lazım.
dilarasrbst minikkelebegimmm rica ederim canım insallah oluur benim cok isime yaradı yoksa ilk gittigim bazen o istenen testlere baya para verecektim 🤗
elferhn10 Bizimde sigortamız şuan yoktu ilk gittiğimde 50tl verdim devlete tahlillerimide sağlık ocağında yaptırmıştım sonraki gün kayıt yaptırdığımız yere analık sigortasından yararlanılan dedim kayıt öyle yapılacak diye beş kuruş para vermedim
elferhn10 Ayrıca kuzenim geçen yaz aynı şekilde devlet hastanesinde sezeryan olmuştu oda aynı şekilde hiçbir ödeme yapmadi
Sinemm Sigorta olmasada 9 ay boyunca analık halinden yararlanabilirsin oda ssk ki gibi ücretler oluyor her hastanede geçerli ama siz belirtin bazıları söylemiyor