Senbibaksana Merhabalar, hamilelikde yedigine dikkat ederek, yürüyüs yaparak kilo verenler yada fazla kilo almayanlar oldumu? Nasil kilo verdiniz yada az kilo aldiniz?
Minisannesi2904 Senbibaksana ben 4 kilo aldım 37. Haftadayım dikkat ettim yürüyüş yaptım çok hareketliydim hala öyleyim annemler şaşırıyor nasıl böyle hafifsin işini yapıyosun eğilip kalkıyosn maşallah diyolar 🤭 bol su içmeyi ihmal etmedim tabiki çok şükür ödemimde yok