Kızlar 31-4 günlük hamileyim Cinsiyet hala belli değil gitmedim hastane kalmadı kimse görmüyor ilk devlete gittim de 4 aylıkdı kıza benziyor dedi özele gittim göremedim dedi ikincide devlet erkek dedi özel yine göremedi şimdi ise bebek iyice büyümüş organları gelişmiş görmemiz daha zor küçükken daha net belli olur diyorlar tamemen pozisyonla alakalı dedi doktor oturuş şeklinden göremiyorlar bebeğim çok hareketli ama hiç durmuyor karnım top gibi önde anyan varmı böyle 🤗