Rumeysa4848 Kızlar biraz abes kacabilir ama sormak istiyorum 33 haftalik hamileyim ve hamileligimin başından beri hep kabızlık ile uğraşıyorum yaklaşık 1 haftadır doğuma yakın olduğum için de lavaboda ikinmaktan korkuyorum bir sorun olur mu sizce 😑
Sultan42 Rumeysa4848 tabi ıkınma Doğuma yakın olmasından ziyade hamileyken hiç ıkınma zaten 😂 allah korusun belki bebişlere bişey olur yoğurtla keten tohumunu karıştır ye söker birde üzüm ye bol bol oda iyi gelir
Nihanozturk Rumeysa4848 bende basından beri kabızlık cekiyodum 30.haftadan sonra düzelmisti tam mutlu mesuttum 37.haftadayım basur cıktı hemde 2 aydır gayet normaldi tuvalet düzenim ama bebegin baskısı flnda oldu heralde doktor merhem fln verdi ama smdi yine psikolojim pert🤦🏻♀️
Sevdasoner Rumeysa4848 cnm bende hamileliğim basından beri kabızlık cekiyorum ne yaptıysam gecmedi ağlaya ağlaya tuvalete cıkıyordum ılınmaktan basurlarım cıktı 31 haftada doktorum artık ıkınmaman gerek cunku erken doğum riskimde vardı o yuzden magnesie calsine die bi toz ilaç var herakşam 1 ölcek suya koyup iç dedi ve cok şükür artık hic kabızlık cekmiyorum hergün tıvalete cıkıyorum şiddetle tavsiye ediyorum doktoruna da söyle bir arkadaşıma doktor bu ilacı vermiş de bakalım o ne diyecek benim doktorum bebeğe bir zararı yok ıkınman daha cok zarar verir demişti şimdi cok mutluyum 😉