Bende ilaç kullanma taraftarı değilim kesinlikle ve doktorumada bu sekılde ilac kullanma taraftarımı olmadıgımı ve dogal beslendiğimi soyledım tamam dedi cok ısrarcı olmadı acıkcası ilac kullanmayan bir cok arkadasım var onlarda doğal desteklı beslenıyorlar eger değerleriniz cok dusukse helal serfitikalı ilaclar kullanabilirsiniz