Merhaba güzel anneler sizlere bişey sormam gerek içimin rahat etmesi için doktor randevum yarın ama yarını bekleyemedim belki sizlerden birininde başınada gelmiştir. Ben 14 haftalık gebeyim 2 gün önceye kadar şiddetli mide ağrım vardı ama o hafifledi fakat karnımdaki şişlik inmedi, bugünde sabaha karşı sağ yan tarafım ağrımaya başladı sanırım böbrek oluyor ve üzerine Yatıncada ağrı oluyor maalesef, bide bunlar yetmiyormuş gibi İshal oldum🙈😣😳 belki alakasız ama sizce bebekle alakalı bi durum olabilirmi??