Eslinasare önemli değil. Helal olsun 😊Böyle gerinmek için bacağımı esnettiğimde oluyor benim. Ya da ayak tabanıma giriyor. Bu aralar düzenli içiyorum ondan sıkıntım yok çok şükür. Ben ama normalde de magnezyum içiyorum. Sırt ağrılarıma, fibromiyaljime iyi geldiği için. Doktor yazdı tabi. Kafama göre değil