Rifa İşl doğumum mecburi Sezeryan oldu ve 3 yıl geçti şimdi tekrar bebek bekliyorum doğuma kadar 4 sene geçmiş olacak, normal doğum oldu istiyorum nasipse. Yani başından önce Sezeryan daha sonra normal doğum geçmiş olan var mı aramız da??
1PrensAnnesi Rifa benimkiler arası tam 3 sene doktor yapabilirsin demişti istemedim ama arkadaşım 5.5 sene sonra yaptı memnun kalmadı sezaryen daha iyiydi dedi durdu hep 🤷🏻♀️
Aslanannesiayse Rifa benimde 2,5 yıl olacak arası ama devlette 5-6 yıl arası olanlara yapıyorlarmış diye duydum çok istiyorum bende normal doğumu ama özel hastanede ücretleri ne kadar bilmiyorum
Sibelrx Rifa ssdv gruplari var facede istsnbuldaysaniz nehir bayram varmis cok iyi bi doktormus bende sezeryan oldum 5 yil gecti normal istiyorum ama pek cesaret edemiyorum
Rifa 1PrensAnnesi Selam, ben Almanya da yaşıyorum burda iki sene demişti doktor bize ama yapamayan tekrar Sezeryan olan çok var sanırım ameliyat yarasından dolayı normal yapamıyordu duyduklarım ve benim de korkum tekrar ameliyat olmak o kadar zor ki sonrası
Rifa Aslanannesiayse selam, 🙋🏻♀️ Almanya’da özel devlet farketmiyor iki sene ara ile ameliyattan sonra normal olabiliyor ama dikiş yarasından dolayı normal olamayıp Sezeryan olan çok duydum benim de korkum o. Ameliyat ilk üç gün iyi bişi olmuyor ama sonrası ne emzirebiliyorsun ne yürüyebiliyorsun oturmak keza felaketin oluyor herkes de öyle mi bilmiyorum ama zor ve bu yüzden normali istiyorum Allah nasip ederse