Daphnemerve korkulacak bir durum yok. Bizde ayni sekildeyiz. Karnina darbe, kanama vb olmadigi durumlarda 28. Hafta da indirect coombs testi yapiliyor ve ona gorede igne oluyorsunuz. Bazi doktorlar ilk gebelikde dogumdan sonra da olsan olur diyorlar bazilari 28. Hafta da kesinlikle igneyi vurduyorlar. Benim doktorum tedbirli davranip igneyi yaptırdı:) bu arada igne icinde hastaneler 500 600 lira gibi rakamlar istiyorlar. Doktorunuzun verdigi receteyle ecza odasina giderseniz eger igneyi 3 liraya alip daha sonra her hangi bi saglik kurulusunda ucretsiz yada 10 15 lira gibi rakamlara vurdurabilirsiniz 😊