Merhaba sevgili anneler ve anne adayları. 💕 ben 32. Haftamda çalışabilir raporu almıştım, şimdi 37deyim ve artık çalışabilir raporunun bittiği gündeyim. İş yerine vermek için tekrar hastaneye gidip bugünden itibaren çalışamaz raporu almam gerekir mi? Yoksa artık otomatik olarak çalışamaz a dönüyor mu? Bilgisi olan var mı? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim 🥰