Kizlar suan cok üzgünüm 5 haftalik gebelikte ilk ultrasona gittim ve kese ve icinde cocuk gozuktu 
simdi 2 hafta sonra tekraren gittim ve yuzeysel baktiginda buyumus bu dedi bide icten bakalim kalbini gorebilcekmiyiz dedi ve yanilmisim buyumemis dedi sonlandirilmis hamilelik dedi suan baska bir doktordan randevu aldim ve cok kotuyum inanamiyorum suanki ultrason resmimde bu 
sizde hic yanilan doktor oldumu neye inanacagimi bilemiyorum istahim yok gozlerim sisti aglamaktan neyapcagimi kimle konuscagimi neye inancagimi bilmiyorum bitik haldeyim